نسخه دوم ربات سرخطی بورس چیتا با عنوان چیتا پلاس منشتر شد. این نسخه شامل تغییرات اساسی می باشد:
- حذف وابستگی به مرورگر و امکان لاگین به کارگزاری بدون استفاده از مرورگر
- ذخیره نام کاربری و کلمه عبور جهت تسهیل لاگین
- امکان استفاده از چند نمونه از ربات در ویندوز بدون ساختن یوزر، جهت ارسال سرخطی به چندین حساب بورسی
- امکان توقف ارسال بعد از ثبت در کارگزاری (آپشن اختصاصی چیتا پلاس).
- بعد از هر ارسال ربات کارگزاری را چک می کند و در صورتی که سفارش در کارگزاری ثبت شده باشد، ارسال سفارشات را متوقف می سازد
- با این حساب سه شرط توقف در ربات وجود دارد و هر کدام برقرار شدند، ارسال سفارشات متوقف می شود
- سه شرط توقف در ربات سرخطی چیتا عبارتند از
- زمان پایان ارسال
- توقف بعد از تعداد ثابتی از ارسال ها
- توقف بعد از ثبت در کارگزاری
- بدیهی است چک کردن کارگزاری برای بررسی ثبت/عدم ثبت سفارش، کمی زمان می برد و در صورتی که اینترنت سریع یا سرور مجازی دارید این آپشن را فعال کنید.
دوستانی که لایسنس ربات سرخطی چیتا را دارند می توانند از همان لایسنس برای چیتا پلاس نیز استفاده کنند.
توجه داشته باشید که در نسخه اولیه چیتا پلاس، کارگزاری های آگاه، فارابی، و کارگزاری های مبنی بر آنلاین پلاس و اکسیر پشتیبانی می شوند. کارگزاری های دیگر مثل نهایت نگر بزودی اضافه خواهند شد. جهت مشاهده لیست کامل کارگزاری های آنلاین پلاس و اکسیر به این لینک مراجعه کنید.
جهت دانلود چیتا پلاس شماره سفارش خود را به پشتیابی بفرستید.
سلام وقت بخیر.برای دانلود چیتا پلاس باید چیکارکنم.ممنون
سلام، به پشتیبانی پیام بدهید
سلام لطفا فایل دانلود چیتا پلاس را به ایمیل من بفرستید شماره سفارش 1977
kamran5151@yahoo.com
سلام، برایتان فعال شد. میتونید از منوی حساب من / دانلود ها، دانلود کنید.
شماره سفارش1197
omidroushan@gmail.com
سلام : لطفا در مورد نام کاربری و کلمه عبور توضیح بدهید
نام کاربری و کلمه عبور کارگزاری را وارد می کنید تا خود ربات لاگین کند
سلام و عرض ادب
بهترین تجربه فواصل ارسال سفارش روی چند میلی ثانیه می باشد ؟ چرا دیفالت برنامه بر روی 350 هست؟
سلام، حداقل زمانی که می توانید قرار بدهید 300 میلی ثانیه هست. ولی بسته به سرعت اینترنت و کارگزاری ممکن هست برای برخی سفارشات با 300 میلی ثانیه نیز، خطای سفارش (عدم رعایت میلی ثانیه ) بگیرید. برای همین پیش فرض فاصله ارسال را کمی بیشتر در نظر گرفته ایم. شما می توانید تجربه شخصی خودتان را ملاک قرار بدین.
سلام ببخشید پشتیبانی جواب نمیده
سلام، عصرها ساعت 7 به بعد جواب میده