در این نسخه آپشن رگباری به چیتا پلاس اضافه شد:

آپشن رگباری به چیتا پلاس اضافه شد:

ارسال سفارش در چیتا پلاس به دو صورت قابل انجام است:

  1. ارسال و منتظر برای پاسخ (حالت پیش فرض): در این حالت ربات سفارش را ارسال می کند و منتظر می ماند تا کارگزاری پاسخ بدهد. مدت انتظار حداکثر به اندازه تایم اوت است. طبیعتا در این حالت اگر کارکزاری کند باشد و نرخ ارسال کم باشد، ممکن است ارسال ها با تاخیر انجام شوند.
  • دو حالت ممکن است رخ بدهد کارگزاری سریع جواب بدهد در این حالت ربات مدتی منتظر می ماند تا موعد ارسال بعدی فرا برسد تا ارسال بعدی را انجام بدهد.
  • در حالت دوم، کارگزاری در مدت زمان تعیین شده توسط تایم اوت پاسخ نمی دهد در این حالت ربات، ارسال را ناموفق تلقی کرده و اگر موعد ارسال سفارش بعدی فرا رسیده باشد، سفارش را فوری ارسال می کند و اگر موعد ارسال نرسیده باشد منتظر می ماند تا موعد ارسال بعدی فرا برسد تا سفارش را ارسال کند.

این حالت مناسب تک ارسال می باشد.

در این حالت اگر تنظمیات را به تک ارسال تنظیم کردین، حتماً تایم اوت را عدد بزرگی مثل 10000 که برابر 10 ثانیه است تنظیم کنید. و اگر می خواهید چند ارسال داشته باشین تایم اوت را کمی بیشتر از نرخ ارسال مثلا 100 میلی ثانیه بیشتر تنظیم کنین.

  1. ارسال رگباری: در این حالت ربات همیشه سفارش را سر موعد ارسال می کند، و هر وقت پاسخی از کارگزاری برای سفارش های ارسال شده دریافت کرد در جدول نیز وضیعت سفارش مربوطه را آپدیت می کند.در این حالت طبیعتاً تایم اوت را عدد بزرگی مثل 10000 قرار می دهیم. این حالت برای نهایت نگر مناسب نیست و احتمالا برای اکسیر مناسب باشد. این حالت در حقیقت کار کلیکرها را با دقت بیشتری انجام می دهد

جهت دانلود نسخه های جدید به لینک حساب من / دانلودها (مطابق عکس زیر) مراجعه کنید.